Відповідний перетин

    Дах латують після встановлення початкового покривного шару (паропроникна фольга або окрівельний повсть) та оздоблення всіх димохідних труб. Наше завдання - це прибивати крокви спочатку до крокв, а потім в перпендикулярні до них латки. Тут дуже важливо досягти правильного перерізу латання, який повинен залежати від таких факторів, як: міжряддя крокв, крок даху, вага фінішного шару, а також кліматична зона. Це важливо, тому що вагонка буде безпосередньо завантажена фінішним шаром, наприклад, керамічною черепицею, для якої застосовується перетин 6 х 4 см - у випадку відстані між кроквами 100 см (найпоширеніше рішення). Ось чому поперечний переріз не настільки важливий у випадку встановлених раніше контрлат - зазвичай це 2,4 х 4,8 см.

   Увага! Слід пам’ятати, що найпопулярніший поперечний переріз лат - це не завжди правильне рішення. У кожному конкретному випадку слід враховувати вищезазначені фактори. Справа частково полегшується виробниками покрівельних конструкцій, які визначають поперечний переріз, придатний для створеного ними виробу.

Правильна збірка

     Це, звичайно, починається з прибивання цвяхів до крокв, які повинні з'єднатись у кряж, розрізаючи ці елементи по діагоналі вертикально - альтернативою може бути використання спеціальних сполучних накладок. Тоді ми можемо приступити до складання самих лат - їх правильне розміщення повинно залежати від конькової лати, розташованої у верхній частині конька - перша вагонка повинна знаходитися приблизно в 4 см від верхівки даху. Наступні латки повинні бути прибиті до стійок контрлат на відстані, обумовлені їх ущільненням, а потім ретельно вирівнюватися. Все це для усунення утворення будь-яких деформацій, що призводять до нерівномірного розташування оздоблювального шару даху.