Гарантія - умови, терміни, повернення та ремонт
Умови гарантії
Всі умови гарантії відповідають вимогам Закону України «Про захист прав споживачів», Правил продажу непродовольчих товарів, затвердженого Указом МЗЕЗТ України та нормативним документам (ГОСТ), згідно з якими:
Продавець приймає претензії щодо якості товару при наявності товарного чека, гарантійного талона та збереженні упаковки протягом 30 календарних днів з дати продажу, у вигляді письмової заяви із зазначенням конкретних дефектів.
Гарантійні терміни
Гарантійний термін - це термін протягом якого виробник (продавець) приймає на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Термін служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини. Термін служби дорівнює гарантійному строку.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків продавець діє за р .. II ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Як повернути товар в магазин по гарантії:
- зв'язатися з оператором магазину;
- пояснити причину повернення;
- відправити товар транспортною компанією назад в магазин;
- повідомити оператору магазину номер транспортної декларації.